|
It is currently Mon Sep 06, 2010 5:21 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
|
Coalescence
|
Post subject: Re: Starcraft II Posted: Thu Jul 29, 2010 10:45 pm |
| Unblockable Poster |
 |
 |
Joined: Tue Jul 07, 2009 5:28 pm Posts: 766 Location: Roosendaal
XBL Tag: Coalescence NLD
GGPO Tag: Coalescence
|
|
Vandaag campaign uitgespeeld, binnenkort maar online verkennen met mijn scrubby ass skills (met mijn APM van 3), nu nog even alle keuze missies pakken en proberen ze allemaal inclusief achievements uit te spelen (just for funs sake, weten dat ik het kan, ik heb ze allemaal wel op hard uitgespeeld zoals het hoord maar meestal zie je pas achteraf wat je moest doen :P)
_________________ Hall of fame van assertieve vrouwen:
reaVer wrote: je bent gewoon een lul.
Shin Stoplicht eet je op. TROLLOLOLOLOLOL.
|
|
|
|
 |
|
ShallowMik3
|
Post subject: Re: Starcraft II Posted: Thu Aug 05, 2010 4:12 pm |
| Active Member |
 |
 |
Joined: Tue Jan 12, 2010 10:34 pm Posts: 43 Location: Eindhoven
PSN Tag: ShallowMik3
GGPO Tag: ShallowMik3
|
Het spel kost maar 45 euro bij de mediamarkt dus dat scheelt veel tegenover andere winkels (moet er wel een mediamarkt in je buurt liggen natuurlijk  ). Single Player was vet alleen ze hadden wat Zerg missies er tussen kunnen gooien (dat ze de geheugen scannen van een bepaalde zerg-unit om zo zijn belevenissen opnieuw mee te maken ofzo :P). De Zerathul missies waren in ieder geval vet. Multiplayer is ook vet,alleen MOEILIJK als je een zware noob bent. Ik gebruik momenteel de Protoss en speel vooral tegen de AI om het spel/build order meer onder de knie te krijgen  .
_________________ Honor dies where interest lies
|
|
|
|
 |
|
Coalescence
|
Post subject: Re: Starcraft II Posted: Fri Aug 06, 2010 3:26 pm |
| Unblockable Poster |
 |
 |
|
Als iemand mijn user ID wilt, PM me, ik speel alleen momenteel nog niet online, eerst even de campaign op brutal uitspelen 
|
|
|
|
 |
|
S4g4tNL
|
Post subject: Re: Starcraft II Posted: Sun Aug 08, 2010 10:48 am |
| Veteran Poster |
 |
 |
Joined: Sun May 24, 2009 9:33 pm Posts: 252 Location: Amersfoort
XBL Tag: s4g4tNL
|
Inmiddels sc1 op mijn netbookie werkend gekregen, inc mijn ouwe savegames. Zit helemaal in m10 van de human campaign  Wat me misschien toch naar 2 gaat overhalen is dat de standaard prijs sowieso al 45 is vs 60 (pc gaming voordeel, als we puur even kijken naar nl shop prijzen). Maar dat je dus ook nog die arcade games hebt, ik hoorde al lost vikings (die ik seriously leuk vond vroegah op mijn amiga) en ik zag in de gamer video review ook nog iets van een shmup? Ik ben echt een sucker voor retro games Misschien kom ik er dus toch nog eerder bij dan geplanned.
|
|
|
|
 |
|
Coalescence
|
Post subject: Re: Starcraft II Posted: Sun Aug 08, 2010 12:21 pm |
| Unblockable Poster |
 |
 |
|
S4g4tNL wrote: Inmiddels sc1 op mijn netbookie werkend gekregen, inc mijn ouwe savegames. Zit helemaal in m10 van de human campaign  Wat me misschien toch naar 2 gaat overhalen is dat de standaard prijs sowieso al 45 is vs 60 (pc gaming voordeel, als we puur even kijken naar nl shop prijzen). Maar dat je dus ook nog die arcade games hebt, ik hoorde al lost vikings (die ik seriously leuk vond vroegah op mijn amiga) en ik zag in de gamer video review ook nog iets van een shmup? Ik ben echt een sucker voor retro games Misschien kom ik er dus toch nog eerder bij dan geplanned. Nee is niet Lost Vikings, er zit 1 mini game in genaamd Lost Viking, shmup met een viking (één van de airships van de terrans).
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum
|
|