|
It is currently Mon Sep 06, 2010 6:13 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
| Author |
Message |
|
Mint Souchan
|
Post subject: EVO Japan 2011 Posted: Tue Jul 27, 2010 9:55 pm |
| Honorable Poster |
 |
 |
Joined: Mon Nov 23, 2009 10:54 am Posts: 316 Location: Amsterdam, The Netherlands
XBL Tag: DeadIyCreampuff
PSN Tag: Deadly_Creampuff
|
Origineel gingen ze het september dit jaar houden, maar vanwege de grote fanbase response die meer tijd wou gaat het dan in de lente van 2011 plaatsvinden. http://www.youtube.com/watch?v=26NvBBSC ... r_embeddedMijn Gouken, Juri en Chun(zij voor 4, 3s en ST/HDR) gaan erheen(you know tenzij ze het cancellen ofzo). Wie gaat mee? Vliegtickets in de lente periode vallen rond de 716/725 euro bij KLM(maare das met een random datum, zal het beter kunnen zien als we de precieze data hebben). Trouwens met een beetje geluk valt het samen met de kersenbloesem periode, kunnen we een beetje cultuur opdoen tegelijkertijd  GET HYPEEEEEE  (realiseerde dat de post een beetje enthousiasme mist^^)
_________________ If ignorance is truly bliss, you're looking at worlds'happiest guy.
|
|
|
|
 |
|
Mint Souchan
|
Post subject: Re: EVO Japan 2011 Posted: Wed Jul 28, 2010 2:16 pm |
| Honorable Poster |
 |
 |
Joined: Mon Nov 23, 2009 10:54 am Posts: 316 Location: Amsterdam, The Netherlands
|
Punisherrr wrote: Ik woon in Japan tegen die tijd, dus ik ga er ws wel zijn.
Kan ook dat ik op dat moment helemaal niet meer met SF bezig ben natuurlijk :P Weak as water!
_________________ If ignorance is truly bliss, you're looking at worlds'happiest guy.
|
|
|
|
 |
|
Mint Souchan
|
Post subject: Re: EVO Japan 2011 Posted: Wed Jul 28, 2010 2:23 pm |
| Honorable Poster |
 |
 |
|
RcR10 wrote: Zal alvast beginnen met sparen dan... Dus misschien ga ik wel mee  As strong and unbending as water 
|
|
|
|
 |
|
Punisherrr
|
Post subject: Re: EVO Japan 2011 Posted: Wed Jul 28, 2010 5:42 pm |
| Legendary Poster |
 |
 |
XBL Tag: Punisher on 360
|
Mint Souchan wrote: Punisherrr wrote: Ik woon in Japan tegen die tijd, dus ik ga er ws wel zijn.
Kan ook dat ik op dat moment helemaal niet meer met SF bezig ben natuurlijk :P Weak as water! Ik volgde eerst ook Naruto, ging naar Japan, nooit meer naruto gekeken :P It happenz.
_________________ Ah, you look so good to me with my eyes open wide I can see. Ah it reefs so good to me. And it's so good when you're here. cause I'm tree.
|
|
|
|
 |
|
Mint Souchan
|
Post subject: Re: EVO Japan 2011 Posted: Wed Jul 28, 2010 6:04 pm |
| Honorable Poster |
 |
 |
|
Punisherrr wrote: Mint Souchan wrote: Punisherrr wrote: Ik woon in Japan tegen die tijd, dus ik ga er ws wel zijn.
Kan ook dat ik op dat moment helemaal niet meer met SF bezig ben natuurlijk :P Weak as water! Ik volgde eerst ook Naruto, ging naar Japan, nooit meer naruto gekeken :P It happenz. Ja maar das Naruto. Heeft zo weinig stevig materiaal tegenwoordig. en in Japan heb je de arcade mekka zitten :P
|
|
|
|
 |
|
Punisherrr
|
Post subject: Re: EVO Japan 2011 Posted: Wed Jul 28, 2010 6:25 pm |
| Legendary Poster |
 |
 |
XBL Tag: Punisher on 360
|
Mint Souchan wrote: Ja maar das Naruto. Heeft zo weinig stevig materiaal tegenwoordig. en in Japan heb je de arcade mekka zitten :P
Ja het lijkt me ook sterk dat ik echt met SF zou stoppen hoor :P Je gaat toch wel ff de arcade in als je er langs loopt. De vraag is dan dus wel of ik zin heb om een paar man (geld he :P) stuk te slaan om helemaal naar Tokyo te gaan (want ik neem aan dat het daar gaat zijn).
_________________ Ah, you look so good to me with my eyes open wide I can see. Ah it reefs so good to me. And it's so good when you're here. cause I'm tree.
|
|
|
|
 |
|
AQH
|
Post subject: Re: EVO Japan 2011 Posted: Thu Jul 29, 2010 10:22 pm |
| Site Admin |
 |
 |
Joined: Mon Jun 04, 2007 11:43 am Posts: 362 Location: Den Haag
|
Punisherrr wrote: Ik volgde eerst ook Naruto, ging naar Japan, nooit meer naruto gekeken :P It happenz.
Grappig, dat had ik precies ook. Ik keek altijd wel Ippo, Deathnote etc. Na mn trip (nu al een jaar) heb ik geen 1 anime ep. gezien. Oh en ik weet niet hoe het zit met Kyoto (daar ga je toch?) arcade scene maar in Tokyo fighting games vermijden is net als in Rio ass vermijden. ITS EVERYWHERE
_________________ NigaQ!
|
|
|
|
 |
|
doooms
|
Post subject: Re: EVO Japan 2011 Posted: Thu Jul 29, 2010 11:13 pm |
| Honorable Poster |
 |
|
zo, slaapplek consolidated ik slaap bij punisher  wel sick shit, japan krijgt de best-out-of-3-ziekte
|
|
|
|
 |
|
SuperTurkErcan
|
Post subject: Re: EVO Japan 2011 Posted: Wed Aug 04, 2010 11:27 am |
| Honorable Poster |
 |
 |
Joined: Tue Mar 10, 2009 9:38 am Posts: 449 Location: Rotterdam
XBL Tag: STErcan
PSN Tag: SuperTurkErcan
|
Je gaat sowieso mijn naam zien man, ik ga d'r naar toe, Punisher kan jij intussen iets voor ons fixen om te kunnen slapen? Mint, ga jij? Jij bent semi-jap. Ik heb gehoord je kan vliegticket nemen bij JAL en dan voor 50 euro extra door vliegen naar Hawai  .
_________________ Playing Street Fighter since 1993
|
|
|
|
 |
|
Mint Souchan
|
Post subject: Re: EVO Japan 2011 Posted: Wed Aug 04, 2010 2:26 pm |
| Honorable Poster |
 |
 |
|
SuperTurkErcan wrote: Mint, ga jij? Jij bent semi-jap.
Is er een twijfel of ik ga? Damn mijn posts waren zeker niet hype genoeg, niets gaat me tegenhouden van daarheen gaan, al sterf ik ik wordt een geest en ga die boel Haunten!
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum
|
|