|
It is currently Mon Sep 06, 2010 5:27 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
| Author |
Message |
|
R-jive
|
Post subject: Re: Street Fighter 3, Third Strike, Online Edition Posted: Mon Jul 26, 2010 12:31 pm |
| The OG |
 |
Joined: Sun Aug 12, 2007 2:36 pm Posts: 689 Location: Den Haag
XBL Tag: R Jive NL
GGPO Tag: R-Jive
|
|
Ja inderdaad laat het zoals het is, zie HDR voor epic fail.
_________________ R-Jive 1 - Tokido 0 -- Auwre ban to humare danseres.. Payye to famous ke prive les.. Ab tu aowna.. Ban to humar zangeres. Oh shit lyrics jongoe.
|
|
|
|
 |
|
Kareeeeem
|
Post subject: Re: Street Fighter 3, Third Strike, Online Edition Posted: Mon Jul 26, 2010 8:55 pm |
| Top Tier Poster |
 |
 |
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:31 am Posts: 1382 Location: Maarssen, Utrecht
XBL Tag: Fulaani
GGPO Tag: Kareeeeem
|
R-jive wrote: Ja inderdaad laat het zoals het is, zie HDR voor epic fail. HDR had vorig en dit jaar nog steeds één na meeste entries voor EVO. (S)SF4 wat ver verwijderd natuurlijk maar het had meer dan alle andere games daar.
|
 |
|
R-jive
|
Post subject: Re: Street Fighter 3, Third Strike, Online Edition Posted: Tue Jul 27, 2010 1:40 am |
| The OG |
 |
Joined: Sun Aug 12, 2007 2:36 pm Posts: 689 Location: Den Haag
XBL Tag: R Jive NL
GGPO Tag: R-Jive
|
|
Ik doelde meer op de grafische overhaul Kareem.
_________________ R-Jive 1 - Tokido 0 -- Auwre ban to humare danseres.. Payye to famous ke prive les.. Ab tu aowna.. Ban to humar zangeres. Oh shit lyrics jongoe.
|
|
|
|
 |
|
Taskmaster
|
Post subject: Re: Street Fighter 3, Third Strike, Online Edition Posted: Tue Jul 27, 2010 2:38 am |
| Task is Rechtvaardig |
 |
Joined: Tue May 29, 2007 11:01 am Posts: 1041 Location: Den Haag
PSN Tag: Task108
|
R-jive wrote: Ik doelde meer op de grafische overhaul Karim. Fok dat. 3s is al mooi genoeg. Udon zou het sowieso lelijker maken, HD of niet. Mar ik ben allang blij als ze niet aan dwaze rebalancing beginnen. Het verdeeld de spelers teveel.
|
|
|
|
 |
|
Kareeeeem
|
Post subject: Re: Street Fighter 3, Third Strike, Online Edition Posted: Tue Jul 27, 2010 2:56 pm |
| Top Tier Poster |
 |
 |
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:31 am Posts: 1382 Location: Maarssen, Utrecht
XBL Tag: Fulaani
GGPO Tag: Kareeeeem
|
R-jive wrote: Ik doelde meer op de grafische overhaul Kareem. oooooh dan 100% agreed.
|
 |
|
RRV
|
Post subject: Re: Street Fighter 3, Third Strike, Online Edition Posted: Wed Jul 28, 2010 4:20 pm |
| Veteran Poster |
 |
 |
Joined: Thu Jun 14, 2007 8:50 am Posts: 262 Location: Rotterdam-zuid
XBL Tag: RRV 32nd
|
ey Mind ! ... Michel,nick,EFj etc teveel mensen je weet zelf komen dan weer uit de kast ! haha 32nd baby aka oud Team Dordrecht voor de win :P Maar nogmaals 3s komt terug en dat is met 1 woord : gruwelijk! Online boeit me zelfs geen eens .. ( iedereen weet waarom) maar goed het is nu toegankelijk en iedereen kant kopen/spelen. We gaan zeker oldschool meet. bij mij houden. Ro En voor Aqh en andere peeps die het wille weten ja er komt weer een sf bank  (YOU HAD 2 BE THERE) hahaha * anders is AQH verdrietig en ik word gek van die verhalen over die bank hahahahah* peace 3s folks 
_________________ 3rd Strike : Ryu Player ...second:Ken/gouki/Sean/Chun/Alex/Q - A defeat learned from is more important than an empty victory. - Range... Speed... Priority... Know and master all your attacks!
|
|
|
|
 |
|
bushin187
|
Post subject: Re: Street Fighter 3, Third Strike, Online Edition Posted: Thu Jul 29, 2010 3:33 pm |
| Veteran Poster |
 |
|
|
waarom geen buffs voor de zwakkere characters ? ik ben tegen nerfs maar ik zie niet in waarom er geen veranderingen mogen plaatsvinden zoals low tier characters meer of betere opties te geven.
|
|
|
|
 |
|
AQH
|
Post subject: Re: Street Fighter 3, Third Strike, Online Edition Posted: Thu Jul 29, 2010 10:13 pm |
| Site Admin |
 |
 |
Joined: Mon Jun 04, 2007 11:43 am Posts: 362 Location: Den Haag
|
bushin187 wrote: waarom geen buffs voor de zwakkere characters ? ik ben tegen nerfs maar ik zie niet in waarom er geen veranderingen mogen plaatsvinden zoals low tier characters meer of betere opties te geven. Het gaat er niet op wie je nerft, want uiteindelijk verander je gewoon het spel. 3s community is al niet super groot. Een andere versie erbij gooien zul je alleen maar de community verdelen. Dan heb je de arcade versie en de console versie. We hadden al moeite met bijhouden welke console versie van 3s "arcade perfect" was. Met SF2 hebben we gezien wat dat gedaan heeft met de community. Waar het bij deze release om draait is dat 3s nu een platform krijgt waarop het weer op grote toernooien kan meedraaien zonder speciale setups (lees ps2 + crt tv's + ps2 sticks + keyboard voor bushin). En dat er weer meetings kunnen worden gehouden met weinig hassle (wekelijkse meets met 12 man waar rrv het over heeft).
_________________ NigaQ!
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum
|
|