|
It is currently Fri Sep 10, 2010 5:26 pm
|
View unanswered posts | View active topics
 |
|
 |
|
| Author |
Message |
|
Kareeeeem
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Thu May 07, 2009 10:29 pm |
| Top Tier Poster |
 |
 |
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:31 am Posts: 1392 Location: Maarssen, Utrecht
XBL Tag: Fulaani
GGPO Tag: Kareeeeem
|
Taskmaster wrote: nog een paar uur, shit zal ongetwijfeld epic worden
EDIT: Waaaajooooo
Every fighter attendind at ICHIGEKI' 09 will be given an AH2R embroidered shield, and a Batman The Dark Knight shirt offered by our sponsors La Fanclub and Universal, because after all "What doesn't kill you makes you stranger..." hmmmm Ichigeki is niet hetzelfde als stunfest he, ichigeki is het CVS2 tournooi dat gehouden wordt op stunfest. toch? anyways, tas gepakt. 
|
 |
|
nindo
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Mon May 11, 2009 6:34 am |
| Top Tier Poster |
 |
 |
Joined: Fri May 25, 2007 12:10 pm Posts: 2293 Location: Zoetermeer
XBL Tag: BoraGory
PSN Tag: gregndo
GGPO Tag: nindo
|
Shit was dope, epic shit gezien, behalve Marn :  kut US won alles. Meer later...ff slapen.
|
 |
|
RcR10
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Mon May 11, 2009 8:34 am |
| Honorable Poster |
 |
 |
Joined: Sun Apr 05, 2009 9:53 pm Posts: 460 Location: Amsterdam
PSN Tag: DutchNoobz-NL
|
nindo wrote: Shit was dope, epic shit gezien, behalve Marn :
kut US won alles.
Meer later...ff slapen. Jammer heren, Ik hoop dat jullie toch nog hebben genoten en respect voor het hogen houden van Neerlandse eer. Als ik het goed heb gelezen zijn J. Wong en Marn ervandoor gegaan met de SBO kwalificatie voor SFIV, en heeft team Amerika de exhibition match gewonnen. Ben benieuwd hoe jullie het hebben gedaan.
_________________ Eindelijk MSN
|
|
|
|
 |
|
ZenFire
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Mon May 11, 2009 1:01 pm |
| Site Admin |
 |
 |
Joined: Sat Apr 14, 2007 9:49 pm Posts: 1710 Location: Leiden
XBL Tag: FenZire
|
nindo wrote: Holy effing sheet, dat is pas hilarisch. RcR10 wrote: Jammer heren, Ik hoop dat jullie toch nog hebben genoten en respect voor het hogen houden van Neerlandse eer. genoten hebben we zeker. Ik heb echt vaak moeten lachen om die gasten. Kwa prestaties heb ik nog gemengde gevoelens. We deden het niet slecht, werden meestal door goeie spelers eruit getrapt zonder dat we pushovers waren, maaaaaar.... je gaat echt weg met het gevoel dat er meer in zat. R-Jive deed het best goed in STHD en verloor van Buktooth in de eerste ronde v/d brackets. Zei wel dat hij het in casuals tegen NKIO heel goed deed. SF4 verloor Nindo van Kenpachi (Belgie) en ik van Billykane (Frankrijk) allebei 2-1 met echt weinig verschil aan het einde. AQH won z'n eerste match van een belg en verloor z'n tweede van een best wel crappy franse Vega. Op een of andere manier was SF4 een stuk minder boeiend dan 3S toernooi en SBO qualifiers. SF3 toernooi wonnen we de eerste ronde van team Akra (franse Ken speler) op een leuke manier omdat we elk 1 match wonnen. 2de ronde verloren we van Ryan Hart (ocv) en z'n team stond erbij. Loser's bracket kwamen we een franse team tegen waarvan de lead-off niet zo super was IMO, maar ik toch wist te verliezen. Nindo versloeg hem en verloor vervolgens van een Yang speler of zoiets en toen AQH ook. SBO qualifiers 3S was spannend, maar ik heb zondag echt helemaal niks gefilmd. Single elimination. Nindo was on fire in onze eerste match. Ik weet niet meer tegen wie we speelden maar hij ging als eerste en versloeg hun eerste twee spelers. Hij verloor van een Akuma die ik vervolgens versloeg op een random ass manier. AQH hoefde niet te spelen. Tweede tegenstander was Ultrayox/BillyKane/Marko. Een sterke team en grote kanshebber. Ik en AQH meteen eruit tegen Yox z'n Yang. Nindo beat Yox door super kalm te blijven en vervolgens deed hij het best aardig tegen BillyKane, maar hij was te solid. Casuals en shit, ik heb SF4 echt helemaal genegeerd en alleen CvS2 en 3S op cabinets gespeeld. In CvS2 deed ik het niet echt super. Ik kwam de poule niet door omdat ik 3 keer verloor (van Yamazaki93, IK Rugal en Crusader; een Griekse speler) en de wins tegen de crappy spelers me niet konden redden. Op zich wel leuke matches, en ik heb ze allemaal opgenomen. CvS2 finales waren geweldig, Justin Wong speelt dat spel (zoals bijna alles) heel erg goed, maar kon toch niet van Choi winnen. Yamazaki93 was outclassed en BAS won uiteindelijk door twee keer Choi te verslaan in WF en GF.
|
|
|
|
 |
|
AQH
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Mon May 11, 2009 2:14 pm |
| Site Admin |
 |
 |
Joined: Mon Jun 04, 2007 11:43 am Posts: 362 Location: Den Haag
|
|
Zo dan, eindelijk beetje uitgeslapen. Wat een zware weekend was dat. We vertrokken vrijdagochtend rond 10:00 vanuit Den Haag met onze reis naar Rennes. Rennes is VER. Echt VER. We hadden iets van 2-3 pauzes gehouden onderweg en kwamen verrot rond HALF ACHT bij ons hotel aan. 8-9 uur rijden was het. Stunfest zou officieel zaterdag beginnen, maar buitenlanders mochten vrijdag avond al spelen op het venue zelf. Het was eigenlijk 1 grote parkeer garage wat ze hadden omgetoverd in een grote arcade hal. Bijna elk spel was er wel aanwezig. 2 versus city 3rd strike kasten, een BlazBlue opstelling, CVS2 arcade kasten, ST astro cab, Hokuto no Ken kast, Rumble Fish 2, Metal Slug en nog meer. Dan waren er nog de console opstellingen 10 tv's elk voor cvs2, 3rd strike op ps2 en sf4 op 360. Nindo en ik waren die avond alleen maar op 3s cab te zien lol. De top Franse en Engelse spelers waren daar dus we konden niet laten om 3s te laten zitten. Sorry maar sf4 viel gewoon helemaal weg vanuit onze vizier.... Veel gespeeld tot 11:00 omdat de venue toen ging sluiten. Eenmaal verrot aangekomen in onze kamers vielen we meteen in slaap want we moesten al weer 8:30 op.We wouden nog uitgaan in Rennes, maar we waren helemaal kapot.
Zometeen meer want ik moet weer weg.
_________________ NigaQ!
|
|
|
|
 |
|
AQH
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Mon May 11, 2009 3:30 pm |
| Site Admin |
 |
 |
|
|
haha ja dat was ik ja. (tik op mobiel dus typos onder voorbeboud)
De 2e dag bleek er in ochtend een sf4 exhibtion te zij tussen 4 teams, USA, UK, France en World. SLS was captain van team world en had mij opgegeven voor team world. Daar kon ik geen nee op zeggen. Ons team bestond uit SLS(belgie), RickTTT(spanje) 4k (zwitserland), ik en Laugh uit Korea. We moesten eerst tegen team France waarbij we allemaal schandelijk verloren van een Honda player waarop alleen Laugh als laatste heel team France ocv'de. Fockin solid ryu speler. Daarna moesten we tegen team USA die UK had verslagen. SLS ging als eerste en won gewoon van Jwong's Abel, John Choi en NKI haha Iedereen ging los vooral ook omdat hij zo'n muts van Urahara van bleach aan had, een jasje van kenpachi en bekend stond als de grootste trashtalker uit belgie(misschien zelfs europa lol). Je zag zelfs Marn lachen met zn handen op gezicht omdat hij het niet kon geloven wat er gebeurde. Uiteindelijk was het Marn die te sterk was voor ons allemaal. (zelfs Laugh) Daarna zouden 3 toernooien beginnen, hd remix, 3s en cvs2. Stunfest is wel goed bedoeld, maar het was echt slecht geregeld omdat alle 3 toernooien eigen tegelijk begonnen door tijdgebrek. Ik moest switchen tussen Hd remix poules en 3s. zenfire die in ons 3s team zat moest cvs2 poules erdoorheen spelen. Belachelijk. En om het nog beter te maken was door tijd gebrek het 3s tourny omgezet van poules naar direct double elim. bracket. Zoals zenfire zei we verloren van Ryan Hart dus het was met dignity. In de losers kwamen we een sterke frans team die we toch hadden kunnen hebben. Hierna gingen nindo, ik en zenfire alleen maar 3s spelen op de vs city cabs tot iets van 3:00 uur lol. Hier hebben we ook wat footage van. Daarna dropen we weer terug naar ons hotel om ons voor te bereiden op de 3e dag. Later meer, ( terug naar werk)
_________________ NigaQ!
|
|
|
|
 |
|
Suna
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Mon May 11, 2009 4:09 pm |
| Honorable Poster |
 |
Joined: Sat Nov 08, 2008 10:06 pm Posts: 492 Location: DuhAaG
PSN Tag: Suna_Aoimori
|
Wow mooie matches.. die marn is  echt goed met bALrog.. die laatste combo tegen Laugh was monstrous! 
_________________ Ik wil mn avatar terug ;[[
|
|
|
|
 |
|
AQH
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Mon May 11, 2009 6:05 pm |
| Site Admin |
 |
 |
|
De 3e dag werden we echt verrot wakker. Vooral omdat we weer 10:00 aanwezig moesten zijn omdat dan zogenaamd de 3s sbo qualifiers zouden beginnen. (wat dus niet het geval was). Iedereen van ons speelden zoveel mogelijk 3s/cvs2/ST/sf4 casuals totdat sf4 tourny zou beginnen. Tot dit moment had ik maar 2 matches sf4 gespeeld (exhibition). Ook werd weer duidelijk hoe mooi alles was geregeld toen bleek dat Nindo en Zenfire eigenlijk gediskwalificeerd zouden worden omdat ze niet kwamen opdagen toen hun SF4 poule begon. Maar dit kwam omdat wij 3s SBO qualifiers zaten te spelen...... Uiteindelijk mochten ze natuurlijk weer meedoen. Nadat we onze sf4 tourny matches hadden gehad ging ik en nindo weer terug naar 3s  Mensen zullen denken waarom zo weinig sf4 casuals gespeeld? Nou als je als hardcore 3s speler daar Billykane, Ryan Hart, Zak, Harmonaz, Marko, KX, Pecheur, Akra, Ultrayox, Raju, the Prince, Hatim en nog veel andere bij die kasten zag staan... Voor de nieuwe sf4 spelers hier op het forum klinken die namen onbekend in de oren maar vraag maar aan de 3s spelers hier, zij zouden precies hetzelfde hebben gedaan. Ong. 20:00 uur besloten we weg te gaan omdat we een zware terug reis gepland hadden. Op dit moment waren de halve finales van sf4 nog bezig maar helaas moesten we gewoon weg. (Laatste match dat we zagen was Yamazaki vs Lauch, epic shoto matches) Uiteindelijk kwamen we HALF ZES maandag ochtend aan in Den Haag waarop we ons eigen weg naar huis volgden. Random Highlights van het weekend: - Rjive die NKI beatte in ST Casuals (oooooooooooooooooh.... NKI staat bekend als 1 van de beste chuns van Amerika) - Rjive die een grudge heeft opgebouwd met BukTooth LOL - Nindo's reactie toen hij Justin Wong voor het eerst zag: "Is dat em? Zo klein en harig" - John Choi is ook klein - Laugh kende Wogus blijkbaar (ooooh popie hopie hoor Jay) - Yox taunten tegen Nindo in de sbo match op het moment dat Nindo 1 pixel over had. Nindo maakte comeback en forceerde Yox gewoon props te geven en verontschuldigen aan te bieden oooh shit) - Ik afgemaakt werd door John Choi op de ST kast in ryu mirror matches.... (ik had echt hoop haha) - Zenfire echt on fire was tijdens 3s (SA2 mixup voor de win!) - Billykane zei dat hij 3s niet meer zoveel speelde maar toch iedere Europese 3s speler (incl. Ryan, Zak en Marko) daar gewoon afmaakte (voor mij nog steeds beste 3s speler van Europa) - Rjive zag Michael Jackson daar (BRrrrrrrrraaaap Bap Bap Bap BRrrrrrrraaap Bappedab HAHA) - Gesprekken tussen Zenfire en Taskmaster (Hilarious, staat op vid) - Kareem aka "the Mole" kan blijkbaar nog sneller praten  - SLS kan nu voor de rest van zn leven blijven trashtalken (I BEAT JWONG) - Marn ziet eruit als een kleine enge hermit - 3s is still as popular as ever - Oh ja en Taskmaster die zn 1e match ooit in Blazblue zou gaan beginnen. Ik keek naar zn tegenstander en zie Zakuta. "Ej shiva je tegenstander is van de betere GG spelers uit de UK.... Shiva:"UH WAT?!" Round 1, FIGHT!...... PROPS aan Zenfire voor het vervoer en RJive, Nindo, Taskmaster en Kareem voor een vette weekend! nog veel meer, laat ik wel aan de rest over
_________________ NigaQ!
|
|
|
|
 |
|
nindo
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Mon May 11, 2009 6:44 pm |
| Top Tier Poster |
 |
 |
Joined: Fri May 25, 2007 12:10 pm Posts: 2293 Location: Zoetermeer
XBL Tag: BoraGory
PSN Tag: gregndo
GGPO Tag: nindo
|
Vergeet niet : - 8 bit music, en de mensen die erop losgingen...ik heb nu alles gezien. - matches tegen Zak's Sagat waren gruwelijk - ik en ZenFire schakelden die gaydude uit die zo zat aan te dringen ons te diskwalificeren. - ZenFire vs Shaz (Sakura cosplay girl) - Akra's many faces of beatdown. - CROSS COUNTER. - Pop n music chickies! - BAS painted the P buttons  - Twixmaster die dacht dat John Choi een white guy was. WTF. - BillyKane vs Justin Wong. Europa vs US at it's best in 3s. - ZenFire + hele dag niks gegeten + een pizza = ORGASM. - de gitaarist die op R-jive leek. - Twixmaster's junkie pose. ("MAN THE FUCK UP") - NANTO RAISHISHOU. Ey.... en zoveel meer shit. Ik heb me echt vermaakt dit weekend, maar ben nu HELEMAAL verrot. Onze terugreis gingen we praten over onze shit results en over hoe erg je het spel serieus moet nemen wil je echt op Europees niveau komen. Het belangrijkste van allemaal was gewoon om tijdens de match te denken "na deze match, als ik verlies, er gaat niks gebeuren, er gebeurt niks ernstigs, ik ga niet dood ofzo, tis maar een game". Europees niveau is ook zowiezo een hoger niveau. Zoveel landen met zo'n geweldig grote scene...natuurlijk groeien zij meer met zoveel competitie. (de hoeveelheid 3s toernooien in bv Frankrijk is zoveel groter dan in NL  ) Maar 3s deden we het goed  top 8 geeindigd in 3vs3 toernooi en SBO (SUPER BATTLE OPERA) Tougeki qualifiers... gruwelijkkk. Jiv heeft ook ze best gedaan gewoon. Om tegen John Choi te gaan (meteen) is eigenlijk gewoon een eer, net als dat ik tegen BillyKane (hij nam me erg serieus met ze runaway) in 3s speelde. Shiva... wat heb je te zeggen? 
|
 |
|
Taskmaster
|
Post subject: Re: Voorbarige melding van ICHIGEKI Posted: Mon May 11, 2009 8:01 pm |
| Task is Rechtvaardig |
 |
Joined: Tue May 29, 2007 11:01 am Posts: 1041 Location: Den Haag
PSN Tag: Task108
|
ja eb t de tijd van men leven gehd NKI was de meest humble dude die je je a voorstewllen. LOL @ Kareem die em stalkte eerste dag dat we aankwamen was niks officieels, maar de venue was open voor de Buitenlanders die van ver kwamen. We waren van plan eventjes alle te checkenen naar het hotel te gaan. Binnen 5 minuten haddn we allmaal besloten zo lang mogelijk te blijven. Ars en greg wilden de 3s cabs gewoon aflikken, arien (zen) kwam klaar in zen broek van de CVS2 love (ik zat met hem op de kamer gvd) en ik en jiv flipten om de hoeveelheid ST experts. Buiten SF waren er nog andere games ( Blazblue, een SHITLOAD aan Guilty Gear, Soul Calibur) en nog veel meer. Blaz is echt fokking wreed. Zoals hierboven gezegd had ik geen idee tegen wie ik speelde, dus ik werd volledig geraped. Die Zakuta is wel een vreemde motherfucker. Cosplay als hobby en shit en iedereen haat hem. ST Casuals gespeeld op cab (WAAAAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO) Zat een half uur tegen John Choi aan te lullen over ST zonder dat ik het door had wie het was Reaver, je afwezigheid was te voelen  Een duitser en Oostenrijker vroegen naar je De organisatie was wel echt rag. SF2 kreeg echt een klein kuthoekje, spelers moesten eer games spelen tegelijkertijd, en ze wilden greg en arien gewoon diskwalificeren voor SF4. Arsalan zat ook rond te rennen als een gek tussen SF2 en 3. De Hype was er duidelijk, bij exhibitons, SLS en Billy Kane FTW. Die gasten zijn gewoom crows pleasers. Laugh die even gaat OCVen, shiut was te wreed. Wong liep de hele 2e dag in Kermit de Kkker Piyama (no joke). Team NL 3s leerde Europa angst kennen en brak Team Akra ff, greg was aan het rapen, en dat op cabs waar de buttons en stick volledog anders waren dan ze gewend zijn. Zenfire's bloedstollende match gezien tegen die akuma. Fokking props aan de 3s mensen. R-Jive en ik, na eliminatie uit SF poules (AAAAAAH) fokking emo. Hebben 2,5 uur in een ligstoel gezten met uitzivht op het grote scherm waar GG finals werden gespeeld (10 minuten) en KOF2002 (2 uur). Announcer ging helemaal fokking los is het frans, sprong open neer mjet die microfoon. Verder casuals gespeeld, soul calibur, Hokuto RUMBLE FISH 2 en wat anders shit. Maar tegen het eind van de tweede dag was iedereen echt gesloopt. Iedereen was uitgeschakeld in hun games, dus we speelden nog wat casuals en keken wat matches Ik zat met een paar UK mensen nog t chillen(hatim, nog een CVS dude)0, ze moesten 2,5 uur op hun pizza wachten, en toen die eindeijk kwam moeste ze 15 euro teveel beta;lwen. Zijn tegen 11 uur naar die pzzeria gelopen om alles te fixen. KAREEM WAS SMERIGe NSBer d hele tijd, die al onze tactics aan de UK verrraadde. De weg terug besloten we de tolwegen te vrmijden, dus kwamen we dor eeen sitload aan dorpjes en kleine wegen Hebben nog twee lijken gezien. Ik driffte tussen slaap en bewustzijn door, was krap in e auto maar het 100%waard. Volgend jaar, Team Holland, miniaal 20 man.
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum
|
|