Het was erg vetttttttttttttt.
Ik zal ff beginnen met een rant over de organisatie daarzo, zeker in vergelijking met BOD hebben de Britten het echt veel beter voor elkaar kwa orga.
Het was onduidelijk wanneer je poules begonnen, je had maar uit te zoeken wanneer en hoe laat je moest spelen. Komt nog bij dat de poules RANDOM waren. Ze werden niet chronologisch gespeeld. Zo zat ik bv in poule 15, maar werden poule 1,13,5 als eerste gespeeld. Komt ook nog bij dat alles door elkaar werdt gespeeld, als je een match van een andere game miste had je pech en werdt je gediskwalificeerd.
Hetzelfde voor de brackets, ik was door poules gekomen in ST en was in de brackets beland, ook hier was het niet duidelijk wanneer je moest spelen.
Geen VS city setup voor ST was echt weak shit.
Ok genoeg geklaag, het toernooi was verder echt leuk.
Wat highlights die ik zelf gezien/meegemaakt heb, de andere hebben het meeste al gepost. Net zoals AQH en de rest heb ik weinig SF4 gespeeld (game sucks

) ik denk misschien 5 casuals in SF4 en een stuk of 400(lol) in ST gok ik.
- Pedram uitgeschakeld in ST en die man ging echt ragend naar buiten gerend hahahaha die heb ik daarna de hele dag niet meer gezien.
- Chunkis rage quit nadat ik van hem gewonnen had in ST.
- Op de ST cab zat NKI iedereen te streaken in ST, ik was aan de beurt en had em van zijn streak afgeholpen om vervolgens zelf te gaan streaken

overigens ook tegen John Choi gespeeld ik was echt een pixel verwijderd van mn victory aaaaah
- Brackets in ST moest ik tegen Buktooth die ik had kunnen winnen had ik 1 fout in de laatste ronde niet gemaakt, maar goed dat is achteraf. Het scheelde echt weer niks.
- SF4 poules niet doorgekomen door BUKTOOTH
- heb Hokuto No Ken tegen Laugh gespeeld en die man is volgens mij gewoon goed in elke game die hij speelt ik heb hem denk ik 1x aangeraakt.
-
RUMBLE FISH 2 !!!! waarom is deze game niet uit op console ????
- Michael Jackson dude die een zelfde soort broek aan had met glitters en een laag hangende belt buckle.
- Cosplay dude = WTFFFFFFFFFFF die man moest blijkbaar mijn hoofd tussen zijn fake boobs wrijven.
- Ryan Hart uitgeschakeld door die Spaanse bison speler in SF4 en vervolgens gaat ragen nadat Kareem em vroeg waarom hij verloren had.
- De twee live gitaristen !! Shit was rocking.
- Beetje jammer van die 8-bit dans idioten hahahah Nindo heeft het gefilmt
- Die Italiaanse dude die geowned werdt door Nindo en AQH in 3s hahahahahah, green bar that bitch.
- DDR losers, waarom doen die gasten alles na wat ze op het scherm zien terwijl ze zelf niet op de mat staan ?
- Vintage Gamingggggggg
- Zenfire VEGRIJP JE AAN HAAR hahahah, Zenfire vs Chaz was goeie shit.
- Jongens zijn jullie de power blackout vergeten hahahhahaha, opeens zat de hele venue zonder power.
Ik denk dat ik het goed gedaan heb in mijn main game (ST) ben niet geowned door de top Amerikaanse spelers heb van ze gewonnen of ben er dichtbij geweest

hetzelfde geldt trouwens voor AQH, Nindo en Zenfire in 3s. PROPS !
Later volgt meer